سوبارو VIZIV ؛ آینده نگری ژاپنی ها
 
classic car
 
دو شنبه 3 / 1 / 1392برچسب:, :: 12:48 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

در نگاه اول به VIZIV مواردی مانند طرح ذوزنقه ای جلوپنجره، درب های بزرگی که رو به بالا باز می شوند، گلگیرهای عضلانی که رینگ های 20 اینچی مشکی/نقره ای را پوشش داده اند، رنگ جدیدی که با نام Mistral Silver Metallic شناخته می شود و نهایتا سقف شیشه ای آن چشم ها را تا دقایقی به خود خیره می کنند.

طول و عرض و ارتفاع VIZIV به ترتیب معادل 4.32 و 1.9 و 1.51 متر بوده و فاصله محوری آن نیز به 2.64 متر می رسد. اما پیشرانه این کراس اور مفهومی از نوع دیزل/هیبریدی و با تکنولوژی Hybrid SI-DRIVE است؛ بدین معنا که یک موتور دیزلی 2.0 لیتری برای چرخ های جلو و همچنین دو موتور الکتریکی نیز برای هرکدام از چرخ های عقبی آن درنظر گرفته شده؛ پس VIZIV را می توان خودرویی با سیستم محرکه AWD دانست.

سوبارو سیستم Hybrid SI-DRIVE این خودرو را به جدیدترین دستاورد ایمنی خود یعنی  Eco-Cruise مجهز کرده؛ سیستمی که به کمک دوربین های EyeSight قرار گرفته در اطراف خودرو علاوه بر نظارت همه جانبه بر نحوه رانندگی، متناسب با شرایط و ترافیک جاده ای میزان قدرت تولیدی پیشرانه را نیز کنترل می کند. گفتنی است سوبارو کلمه VIZIV را از عبارت Vision for Innovation به معنای «چشم اندازی برای تکنولوژی» الهام گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 16981
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1